Walk with me to Atlantis

Goedemorgen. Dit is het moment waarop u uw hele leven al wachtte. U.

Atlantis is een plek, een dimensie, omlijnd en beschermd door liefde.
Ook jij kan er komen als je wil. Heel eenvoudig eigenlijk. Denk na over
hoe Atlantis er uit zou zien. Denk erover na.

Droom erover. Teken het uit.

Ik zie mensen van iedere wereldvisie.
Van ieder continent. Van ieder geloof.
Ik zie mensen die werken. Ik zie mensen die zwerven.
Ik zie mensen die tekenen. Schrijven. Bidden.
Ik zie dat al die verschillen, allemaal delen zijn van mezelf.

Ik zie zwart en wit. Omdat ik dat verschil maak.
En ik zie homo’s en extremisten.
Omdat ik dat verschil maak.  (Anders zag ik het niet. ;-))
Alles wat ik zie en herken, zit in mijn eigen bewustzijn.
Wat ik er van maak.
Alleen zo kan ik het zien.

En als iets er vreemd uitziet, dan is het omdat het wringt.
Ik kan een steen in de wereld verleggen, zodat mijn hoofd weer klopt.
Of ik kan het beeld in mijn hoofd hertekenen. Dat de wereld weer klopt.

Mijn blik bijstellen.
En net zo goed leren kijken dat ik leer houden van wat ik zie. En van wat ik ‘zie’.

Het gaat niet om politiek.
Het heeft niets te maken met de hoogte te kennen van de boom in centimeters. Hoeveel noten je hebt verzameld, maakt jou als eekhoorn niet.

Wat je zoekt is het middelpunt van het moment. Van wat je hoort.
Wat je ziet. Wat je ruikt. Wat je voelt. Het middelpunt: jezelf.

Het gaat erom dat je houdt van wat je ervaart. Van wie je bent.

En wil je een deel van jezelf aanpassen,
wees dan wijs dat je je balans kunt blijven houden😉.
(Of vinden).

Elke creatie buiten is een creatie binnen. Elke veroordeling ook.
Creëer en gij zult groeien.


Misschien is het zo dat wij niet leren uit het/ons verleden, maar het/ons verleden enkel naar vandaag brengen.
We brengen hen en onszelf terug in ons bewustzijn nu. Daar waar we nu zijn.
We tonen hen en onszelf de weg naar Atlantis. (En die bestaat. Echt ;-))

Toen ik een baby was, toen zag ik mensen.
En die zie ik nu weer.

Geef een reactie

