het geheim van O

Ik weet iets dat niemand weet
maar niemand wil dat ik vergeet
dat jij en mij ook samen zijn
voor altijd – daar – voorin die trein.

Je spoort met me mee. De tijd is rijp
dat jij begrijpt dat ik niet zomaar mee,
maar zwom doorheen je zee van pijn,

om jou te tonen: jij bent vrij
(als je liefde wil bewonen:)

Kom eens hier en maak plezier.
En heel je wereld v`randert.

Doe wat je doet. En doe het goed.
Wees jij en niet een ander.

Maar jij en ik zijn ik alleen
als jij weer leeft  zoals voorheen.

Dus pak je trein en neem het spoor
en als je dit leest heb je door:
dat alles wat ik jou vertel
de uitgang tonen kan van Hel.

want

Ik weet iets dat niemand weet
en niemand weet dat deze kreet
je dromen doet gaan zien. En leuke bovendien!

Schreeuw het uit. Recht voor je uit!
Zing het mee – zelfs super luid!
Dan vind je mijn geheim:

`de wereld maakt je vrij!`

Geef een reactie

