verzonken stad

oh-was-het-maar-vrijdag
dan verdronk ik opnieuw
en zocht ik onder water
naar die verzonken stad van pijn
waarin jij denkt verstrikt te zijn, het
is het Oost en Einde van je hart
want je levenslust dat diep
in mij zijn wegen kent,
leert ook mij zwemmen om langs
de tijd        (want ik heb er)

omhoog te komen
en je ogen te zien
als de ingang

van het
(jij wacht. op jezelf.)
paradijs

de stad gaat drijven,
als Nelle gaat schijnen,
als ook jij die stralen
vindt.

wees blij. =) wees lief. +)
wees als een kind. (LOL)

en laat het lijden achter.

jouw droom staat voor jou klaar.
(echt waar.)

Geef een reactie

